به گزارش جام جم آنلاین، آمار ۳۰ درصد بیننده، از میان کل جامعه ایرانی بوده و به این معنا است که تقریبا از هر ۳ ایرانی، یک نفر مخاطب برنامۀ معلی بودهاند. معلی پرمخاطبترین برنامۀ تلویزیونی یکسال اخیر در رسانه ملی بوده است.
آخرین آمار مخاطب برنامههایی مثل دورهمی یا زوجینو که همگی بیش از ۱۰۰ قسمت روی آنتن بودهاند هم کمتر از آمار بینندگان معلی بوده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم؛
گفتوگو با دکتر مراد عنادی، مدیرعامل موسسه«جامجم» در آستانه بیست و ششمین سالگرد انتشار این روزنامه